Zamknij menu główne

Regulamin szkoleń otwartych oraz szkoleń stacjonarnych

§.1 Postanowienia Ogólne
  1. Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady udziału w szkoleniach otwartych oraz szkoleniach otwartych online organizowanych przez Kinaole Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu.
  2. Organizatorem szkoleń jest Kinaole Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Tęczowa 57/D 126A, NIP: 8971893068, Regon: 389275965, KRS: 0000907908, e-mail: hello@kinaole.co
  3. Udział w szkoleniach jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji usługi.
§2. Definicje
  1. 1. W niniejszym regulaminie stosuje się następujące definicje:
    1. Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
    2. Organizator – Kinaole Sp. z o.o.
    3. Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem hello@kinaole.co) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
    4. Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
    5. Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
    6. Szkolenie stacjonarne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w sali wykładowej wskazanej w ofercie szkolenia.
    7. Szkolenie online – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z komputera (tableta), poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym, z udziałem innych Uczestników szkolenia.
    8. Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym oraz dokonanie płatności za pomocą platformy zgłoszeniowej, która dostępna jest po kliknięciu we wskazany link pod ofertą każdego szkolenia.
    9. Strona Organizatora – strona https://www.akademiawcag.pl/, na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
§3. Warunki uczestnictwa w Szkoleniu stacjonarnym otwartym oraz szkoleniu online
  1. Informacja o szkoleniu jest przekazywana potencjalnym zainteresowanym poprzez:
    1. Oferty szkoleniowe dostępne na Stronie Organizatora.
    2. W innych kanałach promocyjnych i marketingowych, w tym mailingu oraz na profilach na portalach społecznościowych.
  2. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie woli udziału poprzez dokonanie Zgłoszenia.
  3. Organizator najpóźniej na 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia szkolenia wysyła do wszystkich Uczestników pocztą elektroniczną:
    1. Datę i godzinę rozpoczęcia szkolenia, dane teleadresowe miejsca szkolenia oraz jego agendę, w przypadku Szkoleń stacjonarnych.
    2. Link do platformy szkoleniowej, datę i godzinę rozpoczęcia szkolenia oraz jego agendę, w przypadku Szkoleń Online.
  4. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność Zgłoszeń.
  5. W przypadku niewystarczającej minimalnej liczby uczestników lub wystąpienia innych ważnych przyczyn uniemożliwiających zorganizowanie szkolenia, Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu.
  6. O ile w ofercie szkoleniowej nie stwierdzono inaczej, koszty podróży, zakwaterowania oraz wyżywienia Uczestnik/Klient ponosi we własnym zakresie.
  7. Podczas Szkoleń stacjonarnych Otwartych oraz Szkoleń Online sprzęt komputerowy lub tablet/telefon komórkowy niezbędny do udziału Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie.
  8. Podczas Szkoleń online Uczestnik zobowiązany jest także do zapewnienia szybkiego połączenia internetowego na własny koszt lub na koszt Klienta.
  9. Organizator dołoży wszelkich starań, o ile jest to od niego zależne, aby podczas Szkoleń stacjonarnych otwartych w sali szkoleniowej był dostęp do szybkiego łącza internetowego. Jednocześnie Organizator oświadcza, że za jakość łącza internetowego odpowiada administrator budynku, w którym znajduje się sala szkoleniowa.
  10. Dokładne informacje o potrzebnych podczas szkolenia urządzeniach (laptop, komputer, tablet, telefon komórkowy( oraz innych wymaganiach technicznych Uczestnik znajdzie na stronie Organizatora przy każdej ofercie szkoleniowej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne trudności wynikające z niezapewnienia wymaganego sprzętu przez Uczestnika.
§4. Warunki płatności
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 3 dni roboczych przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
  2. Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
  3. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
§5. Rezygnacja ze Szkolenia
  1. Rezygnacja ze szkolenia wymaga przesłania jej e-mailem na adres: hello@kinaole.co.
  2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  3. Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 14 dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia szkolenia lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
  4. W razie nieprzewidzianych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.
§6. Reklamacjea
  1. Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
  2. Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następujących formach:
    1. pisemnie na adres siedziby Organizatora.
    2. na adres e-mail: hello@kinaole.co.
  3. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni roboczych od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
§7. Rabaty
  1. W ramach określonych akcji marketingowych Organizator może udzielać rabatów na szkolenia w postaci kodów rabatowych.
  2. Kody rabatowe ważne są przez okres objęty promocją i muszą być podane podczas dokonywania Zgłoszenia.
§8. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
  2. Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
§9. Postanowienia końcowe
  1. Otrzymane podczas szkolenia materiały stanowią własność intelektualną Organizatora w rozumieniu Ustawy o Prawie Autorskim (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2509) . Logotypy na nich zawarte są zastrzeżonymi znakami towarowymi organizatora i są chronione prawem. Zostają udostępnione Uczestnikowi tylko na potrzeby utrwalenia wiedzy i są przekazywane Uczestnikowi do użytku osobistego. Ich dalsze używanie, przekazywanie lub rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
  2. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Regulamin wchodzi w życie dnia 14 czerwca 2024 roku.
Idź na górę strony